Sunday, May 2, 2010

終於安到snow leopard

代價。。。兩日假期。。一堂課。。一個al。。。加五百幾蚊。。。

如果一早搵到佢。。。我唔洗咁大代價。。。。=-=


我其實用過EmpireEFI但我部機有d衰。。。佢用左ati display。。。所以好
多問題。。。玩左好多時間都過唔到。。。咁我咪死左去做一個叫myhack。。。
好順利wo。。。但都係一半。。。。試過花畫面。。。
原來。。。cpu既功能又要disable啦。。。achi又要set做s3。。。先得。。。
但d sata 要set做achi就唔洗。。。。因為都安到。。。但係一定要用sata既野。。。
唔係你會死得好橙。。。。記住如果真係用緊ati既display。。。係要選graphic disable。。
否則花畫面。。。人地真係一安完就ok。。。我就要安完。。。再入terminal remove 返個
appleintelcpupowermanage.KEXT 同appleintelcpupowermanageclient.KEXT


之後加返呢個kext for ati
好用。。。。無野好講。。。
http://news.metaparadigma.de/osx86-experiences-with-sapphire-ati-2600-xt-256mb-id-9588-41/

其實有人話用dsdt黎做就少好多問題。。。但未知咩係dsdt。。。。
留住咁多先。。。。

No comments: